چرا احراز هویت در صرافیهای ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

دانلود آهنگ های جدید ایرانی موزیک بند

چرا احراز هویت در صرافیهای ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

با قدم های بیشتر، شما دلار بیشتری بدست خواهید آورد. اولین قدم برای خرید ارز دیجیتال سولانا SOL، شارژ کردن کیف پول ریالی یا تتری است. احتمالاً تا به حال شنیدهاید که برای فعالیت (خرید و فروش ارزهای دیجیتال) در یک صرافی باید احراز هویت شوید. اگه شما هم به فکر ترید ارزهای دیجیتال و معامله گری در این حوزه هستین، باید بدونین که برای فعالیت در این حوزه به مهارت های مختلفی از جمله تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال احتیاج دارین. اما صفحه معامله از سه قسمت تشکیل شده است، بخش اول سگمنت خرید و فروش است که در ستون سمت راست صفحه قرار دارد، بخش دوم مربوط به فهرست سفارشها از ارز دیجیتال انتخاب شده است که در ستون سمت چپ صفحه حضور دارد.

خرید ارز دیجیتال

خرید کالا یا خدمات و ارائه خدمات ارزش افزوده در داخل کشور با استفاده از رمزارزها در کیف پولهای رمزارزی ممنوع است. سایت ارزاکس به شما در پیدا کردن بهترین سایت معتبر خرید ارزهای دیجیتال  کمک می­کند. بخش معامله به خرید و فروش ارز دیجیتال اختصاص داده شده، در اینجا میتوانید نوع ارزی را که به دنبال معامله آن هستید، از نوار بالایی انتخاب کنید. برای انتخاب دیگر ارزها باید بر روی نام بیت کوین کلیک کنید تا صفحهای مانند بخش بازارها برایتان باز شود، این صفحه بازار نام دارد و مجددا در آن میتوانید لیست تمام ارزهای دیجیتال، ارزش ارزها به تومان، مقدار افزایش و کاهش ارزش و حجم معاملاتی آن را ببینید.

خرید ارزهای دیجیتال

در ستون بعدی، لیست سفارشها مشخص است که در دو رنگ قرمز و سبز دیده میشود، رنگ قرمز برای فروش و رنگ سبز برای خرید است، هر ردیف در این لیست به یک خرید یا فروش اختصاص دارد و بر اساس مقدار خرید و فروش نیز یک نوار سبز/قرمز رنگ در هر ردیف دیده میشود، شما میتوانید این لیست را کامل به خریدها یا کامل به فروشها اختصاص دهید. البته یک نکته بسیار کاربردی این بخش آن است که میتوانید قیمت نهایی را وارد کنید تا ببینید با این قیمت بر اساس قیمت پایه، چه مقدار ارز میتوانید خرید یا فروش کنید.

بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال

در صفحه خانه اطلاعات مفید دیگر مانند کارمزد ثبت یا خرید ارز دیجیتال در دو حالت خرید و فروش بر اساس تومان یا تتر نیز وجود دارد، در انتهای صفحه نیز سطح شما و میزان سقف معاملاتی که بر اساس سطح کاربریتان میتوانید انجام دهید، مشخص است. با هر بار ورود به برنامه میتوانید ارزش لحظهای ارزهای دیجیتال را مشاهده و میزان رشد یا سقوط ارزش آن را مشاهده کنید. در صفحه بازار در هر سطری که یک ارز دیجیتال به نمایش در آمده، میزان رشد و کاهش ارزش آن ارز و همچنین حجم معاملاتی آن نیز نشان داده میشود.

بهترین سیگنال خرید ارز دیجیتال در ایران

همانطور که گفته شد برخی ویژگیها مانند شلوغ بودن صفحات یا همین مورد یکنواخت بودن رابط کاربری، خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت جزو مواردی است که در اکثر اپلیکیشنهای مالی و معاملاتی دیده میشود اما متداول بودن یک سبک خاص در تولید اپلیکیشن در حوزه مالی به معنای آن نیست که نمیتوان از این سبک انتقاد کرد. همانطور که گفتیم، صرافی های دیجیتال مکانی مجازی هستند که شما می توانید در آن ها اقدام به خرید و فروش رمز ارز ها کنید. همانطور که گفته شد، برنامه فینیکس از 5 بخش اصلی خانه، بازارها، معامله، کیف پول و حساب کاربری تشکیل شده است.

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

در این صورت، حتماً از ******* های با آی پی ثابت استفاده کنید. در ادامه به بیان آموزش خرید و فروش برخی از ارزهای دیجیتال محبوب میپردازیم. مقدار دارایی شما از همه این رمزارزها نیز در صفحه اصلی نمایش داده میشود، همچنین در نموداری، درصد دارایی شما از هر ارز دیجیتال نسبت به کل ارزهایی که دارید مشخص است، این نمودار برای افرادی که ارز دیجیتال زیاد و متنوعی خرید و فروش میکنند، کارآمد است اما به نظر نمیآید برای افرادی که تنها یک یا دو ارز خرید و فروش میکنند و حساب و کتاب ارزهای خود را به خوبی دارند، آنچنان مهم باشد.

چرا احراز هویت در صرافیهای ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال

در هنگام ورود به بخش خانه که صفحه اصلی برنامه است، منتقل میشوید، جایی که مهمترین اطلاعات برای شما یعنی مقدار دارایی هر ارز دیجیتال و دارایی کلی شما به تومان نشان داده میشود. البته مسئله به اینجا ختم نمیشود، با لمس گزینه معامله برای هر ارز دیجیتالی نیز به صفحه معامله هدایت میشوید، در حالیکه خودتان میتوانید از صفحه مربوطه کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال  را انجام دهید، این اتفاق دقیقا مشابه اتفاقی است که در صفحه بازارها رخ میدهد، شما یک ارز را انتخاب میکنید و به صفحه معامله هدایت میشوید.

انتخاب تم روز و شب نیز در بخش حساب کاربری اتفاق میافتد، در بخش دعوت از دوستان نیز میتوانید به طور شفاف با شرایط، قوانین و سود خود از دعوت دیگر اشخاص به این اپلیکیشن آشنا شوید. بخش کیف پول هیچ کاربرد خاصی ندارد و کاملا یک بخش اضافی است، شما با انتخاب برداشت و واریز، میتوانید ارزهای خود را جا به جا کنید، اما دقیقا همین قابلیت در صفحه خانه وجود دارد و حضور یک قابلیت در دو قسمت برنامه بیمورد است. گزینهها و بخشهای مختلف به خوبی از یکدیگر جدا شدهاند و برای دیدن ارزش فعلی رمزارزها، خرید، فروش، دیدن معاملات اخیر و اطلاعات حساب خود، به سرعت میتوانید به بخش مورد نظر رفته و اطلاعات مورد نیاز را به صورت شفاف دریافت کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.