درمان ریزش مو و کاشت مو چیست ؟

دانلود آهنگ های جدید ایرانی موزیک بند

درمان ریزش مو و کاشت مو چیست ؟

باعث کاهش دی هیدروتستوسترون در خون و پوست سر می شود ، به همین دلیل بسیار موثر است. در افرادی که 1 میلی گرم در روز مصرف می کنند ، میزان DHT 68.4٪ کاهش می یابد. در بیماری پیشرفته پروستات از دوز 5 میلی گرم استفاده می شود. یافته ها نشان می دهد هنگامی که فیناستراید با ماینوکسیدیل مصرف می شود ، اثر درمانی بسیار بیشتر است کاشت مو و درمان ریزش مو و این دو دارو مکمل یکدیگر هستند و این یکی از اثرات هم افزایی دارو است. برای موثر بودن ، این دارو باید حداقل به مدت 3 ماه مصرف شود. بیشترین اثربخشی دارو پس از یک تا دو سال مصرف دارو مشاهده می شود. اثر این دارو به شرطی است که دارو مصرف شود و پس از قطع دارو ، شرایط قبل از مصرف دارو به حالت قبل برمی گردد.
بیشتر نگرانی ها در مورد این دارو به دلیل عوارض جانبی و اثرات سوverse آن بر میل جنسی مردان و مشکلات مربوط به آن است. این موارد شامل کاهش میل جنسی در مردان ، اختلال در نعوظ ، بزرگ شدن پستان و ... این دارو برای زنان مجاز نیست. زنان باردار حتی نباید این دارو را لمس کنند ، زیرا ممکن است دارو از طریق پوست جذب شده و عوارض جانبی روی جنین ایجاد کند.

بهترین مرکز کاشت مو



داروی جدید دیگری که در حال حاضر برای درمان ریزش مو در دسترس است و مانند فیناستراید عمل می کند ، دوتاستراید است. برای درمان بزرگ شدن پروستات استفاده می شود. دوتاستراید طی دو هفته پس از مصرف دارو ، سطح DHT را 90٪ کاهش داد و طی دو سال به 93٪ رسید. برای درمان ریزش مو (به جز کره جنوبی) مورد استفاده قرار گرفته است. این دارو در ایالات متحده استفاده می شود ، اما توسط پزشکان و متخصصان ما استفاده نمی شود. عوارض جانبی دوتاستراید مانند فیناستراید است و نباید در خانمها استفاده شود.

روش های مختلف کاشت مو به صورت حرفه ای
علاوه بر عوارض جانبی ذکر شده در بالا ، فیناستراید دارای عوارض جانبی دیگری است ، از جمله برخی از موارد زیر:
مصرف این دارو ممکن است برخی حساسیت ها ایجاد کند.
این دارو می تواند باعث افسردگی شود.
این دارو ممکن است اندازه پروستات را کاهش دهد.

ریزش مو و کاشت مو:


کاشت مو ، کاشت مو در واقع به معنای انتقال فولیکول های مو از پشت سر به ناحیه موهای نازک یا طاسی است که منجر به افزایش تراکم مو در نواحی مورد نظر می شود. جراح نواری از موهای ضخیم و متراکم را از ناحیه اهدا کننده برداشته و واحدهای فولیکولی آن نوار را در نواحی نازک یا طاسی گیرنده قرار می دهد. اهداکنندگان مو که دائمی هستند و تحت تأثیر هورمون دی هیدروتستوسترون قرار نمی گیرند ، در ناحیه یا طاسی گیرنده توزیع می شوند. هنر کاشت مو با استفاده از زاویه بین واحدهای فولیکولی کاشته شده و قرار دادن چندین واحد فولیکولی در مناطق مختلف گسترش می یابد. در طی مراحل کاشت مو هیچ موی جدیدی رشد نمی کند. اگرچه تراکم واحدهای فولیکولی در نواحی کاشته شده کمتر از قسمت اصلی است ، اما احساس این تفاوت معمولاً با چشم غیر مسلح دشوار است.

نگاهی دیگر به کاشت مو (کاشت مو)


سوالات متداول
آیا می توان ریزش مو را پیش بینی کرد؟
نه دقیقا. بهترین راه برای انجام این کار مقایسه شخص با یکی از اقوام بزرگ مرد مانند پدر یا پدربزرگ مادری است. البته ممکن است ژن طاسی در بعضی از نسل ها یا افراد وجود نداشته باشد.
چه عواملی باعث طاسی در مردان می شود؟
تمایل به طاسی در مردان ژنتیکی است و می تواند توسط هر یک از والدین به ارث برسد. روند طاسی در اثر اتصال شیمیایی مولکول دی هیدروتستوسترون (DHT) به قسمت های خاصی از گیرنده های فولیکول مو سلول ایجاد می شود. این امر باعث ضعف و سپس از بین رفتن فولیکول های مو در نواحی مستعد طاسی می شود.تراکم به معنی تعداد موها در هر سانتی متر مربع پوست سر است و فقط یکی از چندین عامل موثر در احساس بینایی موهای کامل در مناطق کاشته شده است. از دیگر عوامل تأثیرگذار می توان به قطر ساقه مو ، رنگ ، بافت و فرفری آن اشاره کرد که می تواند حتی از تراکم در احساس بینایی یک سر پر مو نیز مهم باشد. در مراحل اولیه روند طاسی ، کم پشتی مو نتیجه می شود در این روند مو ضعیف شده و اندازه مو بدون ریزش مو کاهش می یابد. به این ترتیب ، تراکم (تعداد موها در هر سانتی متر مربع) ثابت می ماند ، در حالی که می توان موهای سر را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

بهترین مرکز کاشت مو


آیا حذف مقادیر زیادی از مو از ناحیه دهنده دهنده مو خطرناک است؟
میزان موی مورد نیاز برای انجام یک فرآیند متوسط ​​تا بزرگ در حد ایمن است ، به شرطی که فرآیند به درستی انجام شود. این اطمینان بیشتر دارد که میزان موی خارج شده از ناحیه اهدا کننده مو در محدوده ایمن و مناسب به تجربه و تخصص جراح بستگی دارد.
آیا درست است که سیستم خونی پوست سر نمی تواند پیوند خوبی ایجاد کند؟
اکسیژن به راحتی از طریق جریان خون بین پیوندهای یک میلیمتری و حتی کوچکتر توزیع می شود. خون رسانی به پوست سر تقریباً بهتر از اندام های دیگر است که از مقادیر زیادی از کاشت مو پشتیبانی می کند ، به شرطی که این واحدها در اندازه های کوچک ساخته شوند.

چرا کاشت مو اغلب غیرطبیعی به نظر می رسد؟



سوال خیلی خوبی پاسخ این است که اگر امروز کاشت موی کاملی را مشاهده کردید که اخیراً انجام شده و غیرطبیعی است ، به این دلیل است که پیوند به درستی انجام نشده است. در بیشتر موارد ، کاشت مو که توسط ما انجام می شود ، تشخیص داده نمی شود زیرا بسیار طبیعی به نظر می رسد.
مطالعات اخیر در مورد رشد مو نشان می دهد که موی پوست سر در گروه های کوچکی رشد می کند (واحدهای فولیکولی) که شامل 1 ، 2 ، 3 یا در بعضی موارد 4 مو در واحد است. بنابراین ما نه تنها اصرار بر شکل طبیعی مو داریم بلکه هدف اصلی ما تکرار این روند است. با کمک متخصصین ترمیم مو ، کاشت مو به روش فوق العاده و طبیعی با استفاده از میکروتکنولوژی های جدید انجام می شود که تشخیص حتی موهای طبیعی و کاشته شده برای پزشکان متخصص نیز دشوار است.

منبع : https://royan.clinic/
۰ ۰

8 تا از بهترین کلینیک های کاشت مو در ایران (با آدرس و هزینه)

در این مطلب بهترین مراکز کاشت موی طبیعی در تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرج، قم و اهواز را به شما معرفی می کنیم. ما فقط کلینیک هایی را معرفی می کنیم که بالاترین میزان رضایت کاربران را داشته اند و حالت تجاری (سرعت بالا و کیفیت کم) ندارند. قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم

 

عوارض کاشت مو چیست؟

این عوارض با توجه به نوع بیمار متغیر هستند. برخی افراد ممکن است تنها یکی از موارد زیر را تجربه کنند، در حالیکه برخی ممکن است ترکیبی از موارد زیر را همزمان تجربه کنند. اما در مجموع عوارض کاشت مو جدی نیست:

1-ورم بعد از جراحی. یکی از عوارض جراحی کاشت مو ورم کردن قسمت کاشت پس از جراحی است. صورت شما برای حدود 6 روز بعد از عمل ورم دارد و ممکن است یک هفته در منزل خود را حبس کنید!

2- خون ریزی. این خون‌ریزی به ندرت مشاهده می‌شود و دلیل عمده آن عدم مهارت و مرتکب شدن اشتباه توسط جراح است. کلینیک هایی انتخاب کنید که کار کاشت توسط پزشکان باتجربه انجام شود نه کارآموز (مثل مراکز زیر)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.