بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن

دانلود آهنگ های جدید ایرانی موزیک بند

بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن

بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن - وب رمز

اما سوالاتی که در این زمینه وجود دارد مختص افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند. ما بهترین و کامل ترین شبکه وبلاگ خصوصی را در اختیار داریم که به صورت تضمینی به شما رپورتاژ pbn ارائه می دهیم،دارای سابقه ی طولانی مدت در حوزه ی فروش بک لینک pbn هستیم که می توانید توسط خرید بک لینک های pbn از ما به سرعت رتبه ی یک گوگل شوید. دلیل دوم برای گرفتن بک لینک شبکه وبلاگ خصوصی این است که شما می توانید نتایج فوری کوتاه مدت را درمورد سایت خود مشاهده کنید.

Pbn در سئو چیست

به همین دلیل است که این تاکتیک کوتاه مدت طلقی میشود. همچنین این را هم در نظر داشته باشید که در صورتی که از چندین رپورتاژ میخواهید استفاده کنید و آنها را در وب سایتهایی با بازدیدهایی میلیونی قرار دهید، بهتر است از شناسه UTM استفده کنید؛ چرا که این شناسه به شما کمک میکند تا بتوانید آمارها و میزان ورودی لینکها را در وب سایتتان رصد کنید و دفعات بعدی عملکرد بهتری داشته باشید. با این حال ، بیشتر افراد به دنبال رشد تجارت خود در دراز مدت هستند.

به دنبال بارگذاری آهسته صفحات،وتبلیغات با کیفیت پایین نباشید. داشتن صلاحیت معتبر یکی از اولویتهای اصلی گوگل در سال ۲۰۲۰ است و صاحبان وبسایت به دنبال راههای گسترده و دور از ذهنی برای ایجاد رتبه بندیهای قویتر هستند. ایجاد محتوایی که به سایتهای پولی پیوند داده نمیشود تا پست هایشان را معتبر جلوه دهند. تهیه بک لینک از یک وب سایت معتبر یک چالش است. زمانیکه یک لینک در محتوای شما قرار میگیرد به این معنی است که ارتباط مستقیمی میان این دو صفحه وجود دارد و از نظر موضوعی به یکدیگر نزدیک هستند. هنگام خرید دامنه ، این به معنی ادغام ثبت کننده ی دامنه و تاریخ ثبت نام است.

بک لینک چند مرحله ای

اگر به وب سایت هایی که برای بک لینک به شما ارائه می دهند نگاه کنید و ببینید شش ماه پیش هیچ ترافیکی نداشته اند و اما حالا ناگهان هزاران ترافیک ارگانیک دارند این می تواند به معنی این باشد که آنها فقط این دامنه را خریداری کرده و شروع به اضافه کردن وبلاگ روی آن می کنند تا به سرعت در کلمات کلیدی رتبه کسب کنند. وب سایت هایی که در شبکه های وبلاگ خصوصی یافت می شود، وب سایت هایی هستند که به جای تهیه محتوای ارزشمند برای مخاطبان خود ، در اصل فقط برای ایجاد بک لینک استفاده می شوند.

لینک سازی چند مرحله ای

ممکن است از خود بپرسید از کجا می دانیم که بک لینک pbn می گیریم یا بک لینک عادی؟ یکی از پارامترهای مهم گوگل برای رنک دادن به سایتها، میزان بک لینک های آنها است و هر چه ارزش این بک لینک ها بیشتر باشد، امتیاز بیشتری نیز به دریافت کننده لینک منتقل میشود و بالعکس اگر گوگل اعتباری به آن سایت ندهد و آن را اسپم در نظر بگیرد، حتی ممکن است جریمههایی را نیز به دریافت کننده لینک اختصاص دهد.

ایجاد سایت های pbn

بک لینک PBN

در راستای کم ارزش شدن وبلاگ ها و پایین بودن قیمت دامنه و وجود سرویس های هاست رایگان یا اشتراکی ، راه اندازی یک سایت جدید با موضوع تخصصی کاری آسان بود و همچنین دامنه های بسیاری بودند که به دلیل عدم موفقیت یا تغییر روند کاری خود آزاد می شدند دامنه هایی که برخی از آنها حتی پیج رنک بسیار بالایی نیز داشتند ! هنگامی که سایت شما در گوگل بالا می اید، حتی افرادی که میخواهند یک محتوا را برای دوستانشان در شبکههای اجتماعی بفرستند، لینک سایت شما را به اشتراک میگذارند. از آنجایی که ایجاد بک لینک غیر طبیعی از این نوع در نظر گوگل نوعی کار خلاف قوانین است ، شبکه سایت برای جلوگیری از شناسایی ، از دید عموم بسته است.

شبکه Pbn چیست ؟

چگونه می توان از وجود بک لینک pbn مطلع شد و از آن جلوگیری کرد؟ در ادامه پست های آموزش سئو و همچنین بهینه سازی سایت آکادمی مهارت آموزی آنلاین ویکی دمی در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران در خدمت شما عزیزان هستیم با این موضوع که PBN در سئو چیست و چطور می توان از آن برای سئو سایت نهایت استفاده را برد؟ شما باید با جستجوی دامنه های با کیفیت بالا از مجموعه دامنه هایی که اکثراً فاقد صلاحیت هستند ، شروع کنید.

بک لینک پی بی ان

ایجاد بک لینک ها از یک دامنه کاملاً جدید و بدون هیچگونه تأثیری در رتبه بندی جستجوی ارگانیک تأثیری نخواهد داشت و از نظر سئو نیز ارزشی نخواهد داشت زیرا چرا شما برای بک لینک در وب سایتی که فاقد صلاحیت است هزینه می کنید. اگرچه ممکن است این روش هزینه زیادی برای شما دربر داشته باشد؛ اما اطمینان دارید که لینک های دریافتی از قدرت دامنه بالایی برخوردار بوده و به صورت دائمی هستند. بازاریابی براساس اصول سئو، تبلیغات رپورتاژ آگهی و تبلیغات کلیکی، همگی دارای هزینههایی هستند که گاهی نسبت هزینه آنها به بازدهی آنها کم است؛ همچنین سایتهای پربازدید برای نشر لینک شما یا رپورتاژ، هزینههای قابل توجهی دریافت میکنند.

یا از سایت هایی که بک لینک می فروشند خریداری کرده اید. مثلا اگر همه لینک ها بصورت follow باشند و حجم زیادی لینک فقط به این صورت درج شده باشد ، گوگل به راحتی خرید بک لینک را تشخیص می دهد. در بدترین حالت ممکن است سایت شما توسط گوگل جریمه شود که در این شرایط با توجه به این که همه لینک ها در اختیار خودتان است می توانید لینک کم ارزش را شناسایی و حذف کنید و از جریمه گوگل رها شوید. اگر با نتایج کوتاه مدت که پیامدهای طولانی مدت دارند مشکلی ندارید ، ممکن است شبکه های وبلاگ خصوصی را دوست داشته باشید.

این نوع بک لینک ها برای کوتاه مدت خوب هستند. سئو خوب است اما سئویی که از طریق تاکتیکهای اسپم خراب شده باشد خوب نیست. نیازی نیست هر زمانی را صرف ایجاد روابط با صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان کنید ، با آنها مذاکره کنید و آنها را متقاعد کنید به شما بک لینک دهند. این اتفاق برای صاحبان وب سایتهایی که تازه در مورد سئو جستجو می کنند و می خواهند ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنند یا مبتدیان سئو نیز اتفاق می افتد و آن ها بسیار مورد توجه این نوع تاکتیک ها قرار می گیرد زیرا از عواقب آن خبر ندارند.

با این حال ، ظرف شش ماه یا کمتر متوجه خواهید شد که میزان ترافیک ارگانیک شما کاهش می یابد. و سایت های بسیاری با جریمه و افت شدید رتبه مواجه شدند.البته این موضوع به هیچ عنوان باعث حذف یا کنار گذاشته شدن شبکه خصوصی لینک سازی نشد بلکه باعث شد ایده ها و روش های جدیدی برای خارج شدن از رادار الگوریتم ها و متخصصین گوگل ابداع شود. با استفاده از بک لینک شبکه وبلاگ خصوصی رتبه ی سایت شما به سرعت افزایش پیدا می کند،حتی در مورد کلمات کلیدی پر رقابت.

پی بی ان ها با متدهای مختلفی اجرا میشن که برخی از این متدها مدتهاست منسوخ شدن و در صورت اجرای اونها طولی نمیکشه که گوگل پی به روش شما ببره. از کجا بک لینک پی بی ان بخریم؟ از کجا بک لینک pbn بخریم؟ دو دلیل وجود دارد که افراد این نوع بک لینک را می خرند. وقتی که صاحب pbn دامنه ها را با اقتدار بالا خریداری کرد ، آنها نیاز به ایجاد وبلاگ در هر یک از دامنه ها دارند. دلیل اینکه این استراتژی لینک دهی از نظر گوگل ناخواسته تلقی می شود این است که شخصی که pbn را اجرا می کند باید با اختیارات موجود دامنه های منقضی شده را خریداری کند.

۱ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.